"A BKV elsősorban üzlet és csak másodsorban szolgáltatás?"

Megdöbbentette Egyesületünket a BKV Zrt. vezetésének azon csúsztatása, mely szerint civil szervezetekkel egyeztetett a menedzsment a paraméterkönyvről. Szakmai szemmel nézve ugyanis az a bizonyos paraméterkönyv nem paraméter könyv és ezt az egyeztetés lev

De ha a vezetőség nem tudja a paraméterkönyv fogalmát, meg kellett volna nézni az értelmező szótárt, vagy tanulmányozni kellett volna a Főváros, - mint tulajdonos és a BKV-mint szolgáltató közötti szerződést.

Akkor készül a Közlekedési vállalat járatot ritkítani, szűkíteni, amikor hivatalosan is nő az utaslétszám. Elfelejtik, hogy ezzel az intézkedésükkel mind az agglomerációból a fővárosba közlekedőket, mind a szűkítendő járatokkal járókat személygépkocsiba kényszerítik.

Megkérjük a szakembereket, politikusokat próbáljanak meg csak 2 napot tömegközlekedni!
Ezzel a most bejelentett paraméterkönyvvel a menedzsment 600-800 járművezető munkahelyét veszélyezteti, de úgyis mondhatjuk, ennyi embert készül elbocsátani.

Megint a kis ember az, aki a felelőtlen gazdálkodás áldozatául esik.

A BKV Zrt. által kitalált paraméterkönyv szakmaiatlan, kapkodó, értelmetlen elgondolásokat tartalmaz.
Nem igazán értjük, a vezetés miért nem inkább a járművek biztonságával foglalkozik. A járművek kiszolgálását ellátó műszak rendbetételével kellene kezdeni a reformot s nem az ingatlanok, buszok eladásával.

Kérdés az vajon a súlyosan beteg vezérigazgató mennyit tudhat erről, ha tudomásunk szerint az információk egyébként is szűrve jutottak el hozzá?

Vagy a BKV elsősorban üzlet és csak másodsorban szolgáltatás?

Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott  közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.

Kiadó: Közlekedési Dolgozók Országos Egyesülete
Forrás: MTI-OS