Panaszok a távhőszolgáltatás miatt

A sátoraljaújhelyi távfűtött lakásokban élők az utóbbi időben többször is panaszkodtak a távhőszolgáltató miatt, először azért, mert hónapokig nem kaptak számlát a szolgáltatótól, majd karácsony előtt azért, mert egy összegben kérték tőlük az elmaradt bef

Kérelem alapján a fogyasztók kaphattak részletfizetési kedvezményt, a panaszok azonban ezzel nem értek véget. A sátoraljaújhelyiek ugyanis kiszámolták, hogy a lakásokban a kiszámlázott hőmennyiség 2002 és 2004 között csökkent, azóta viszont emelkedik.

Dankó Dénes, a város alpolgármestere úgy fogalmazott: valóban nőtt a kiszámlázott hőmennyiség, amelyet egyebek mellett a Tigáznak és a Fogyasztóvédelmi Felügyeletnek is jeleztek. A Tigáztól kérték, hogy azon lépcsőházaknál, ahol a Panelprogram keretében a külső hőszigetelés, valamint a nyílászárók cseréje megtörtént, vizsgálják felül a kiadott hőmennyiséget, hisz a jobb szigetelés miatt sokkal kevesebb hő kell a lakás felfűtéséhez.

Mindeközben megkezdődtek az egyeztetések a Tigáz vezetésével, hogy a város tervei szerint fel tudják bontani a jelenleg érvényben lévő szolgáltatói szerződést a társasággal.

Forrás: MTI