Újabb sportautó gyártása szűnik meg

A Genaddi Design Ford GT átiratára sokan egyszerű tuningként tekintenek, amiben van igazság, de a GTX1 ennek ellenére a gyűjtők egyik kedvence és igazi álomautó. Aki szeretne egyet magának, annak sietnie kell, mivel szeptemberben már nem lesz lehetősége r

A Le Mans-i felmenőkkel bíró Ford GT már szériaváltozatban sem szenved teljesítményhiányban. 550 lóerős, kompresszoros V8-asával a múltidéző sportautó 328 km/h elérésére is képes, de ez nem akadályozta meg a Genaddi Design műhelyt abban, hogy a 2005-ös SEMA kiállításra különleges kialakítású, limitált szériás verziót készítsenek belőle. A hír most érkezett: a GTX1 gyártását augusztus végén befejezik.



De mitől is olyan különleges a Ford GTX1? Már az alapként szolgáló Ford GT is figyelemreméltó alkotás, de a Genaddi Design komoly átalakításokat eszközölt rajta. SEMA változatban a különleges narancs színű sportautó elöl 19, hátul 20 collos felniken gördül, melyek mögött 360 milliméteres, hatdugattyús fékeket találunk, a belső térben pedig a Ford GT számára tervezett Sparco ülések és a teljes szarvasbőr kárpitozás jelentik az újdonságot. A motor teljesítményét komoly átalakítások árán 700 lóerő fölé húzta a nemesítő műhely, a kanyarokban pedig a keményebb, de állítható futómű jótékony hatását élvezheti a tulajdonos. A száz példányszámban megépült SEMA verzió mellett 500 "hagyományos" GTX1 is készült, melyek kialakítását a leendő tulajdonos kívánalmai szerint végezték.

Vélhetően az augusztus végi határidőig a tervezett hatszázas darabszám mindegyikére érkezik megrendelés. A műhelyből kigördülő utolsó GTX1 a sorozat legkülönlegesebb példánya lesz, mivel az elődöktől eltérő kialakítást kap. Méltó búcsú lesz egy nagyszerű modelltől.
Forrás: A5.hu