Virtuális karácsonyi panaszfal

Fél napon belüli választ ígér a karácsonyi vásárlás során tapasztalt fogyasztói problémákra a nyáron indult ingyenes internetes panaszfal. A virtuális fogyasztóvédelmi fórumnak már csaknem 2 ezer regisztrált tagja van.

A honlap szakértői elsősorban a karácsony előtti vásárlással, illetve az ezt követő cserékkel, valamint garanciákkal kapcsolatos kérdéseket várják - mondta a Független Hírügynökségnek Siklósi Máté, a Panaszfal házigazdája.

Eddig 12 ezer hozzászólás érkezett a www.panaszfal.hu weboldalra. A legtöbben az ajándékok cseréjéről, garanciális javításáról, illetve a rossz minőségű termékekről, élelmiszerekről érdeklődnek. A reklámmentes oldalt az Érdekvédelmi Tanácsadók Országos Szövetsége indította el idén augusztusban. Azóta már félmillióan látogattak el erre a fórumra.

Forrás: FH