Rádiók a rádiózásért, együtt az „Egy hullámhosszon” kampányban

A legjelentősebb hazai kereskedelmi rádiók életre hívták az „Egy hullámhosszon” elnevezésű kezdeményezést, melynek célja a rádiózás népszerűsítése a hirdetők körében. Az iparági összefogással a reklámtortából kihasított „rádiós” sz

 A kampány egyben felhívás is az ország valamennyi rádióállomásának, hogy csatlakozzanak a kezdeményezéshez.

Az „Egy hullámhosszon” elnevezésű kampány résztvevői egyetértettek abban, hogy szükség van egy olyan rádiós összefogásra, amely „hallhatóan” is tesz valamit azért, hogy a rádió, mint médium a középpontban maradjon a hirdetők körében. A kampány érdekében a rádiók összefogva, együtt kampányolnak a rádiózás presztízsének helyreállításáért.

A kezdeményezést a Sláger Rádió, a Danubius Rádió, a Roxy Rádió, a 90.9 Jazzy, a radiocafé 98.6, a Gazdasági Rádió és a Pont FM 88.1 közösen, egymást erősítve indítja útjára.



A 2007. októberben indult és a jövő évben is folytatódó rádiós kampánnyal elsődlegesen a médiavásárló ügynökségeket és a meglévő, illetve leendő hirdetőket szólítják meg a rádióállomások. A kommunikáció az „Egy hullámhosszon” szlogen köré épül, melyhez a résztvevők öt fázisban közös rádió spotokat gyártanak és valamennyien folyamatosan játszák azt a kampány időszakaiban. A kezdeményezés a rádiós kampányon túl közös sajtóközleményeket, hírleveleket is alkalmaz. A kiemelt ügynökségeket a jövő év elején további hostess promócióval próbálja mozgósítani. A kampány üzenetei a rádiók hatékonyságát és más médiumokkal szembeni versenyképességét, illetve a rádióhirdetésekben rejlő kreatív lehetőségeket hangsúlyozzák. A kezdeményezés első szakasza 2008. februárig tart, melyet a visszajelzések tükrében újabb kampány követ majd.