Fogyasztóbarát mobilszolgáltatást

A Fidesz – Magyar Polgári Szövetség Informatikai és Telekommunikációs Munkacsoportja mai ülésén újra áttekintette a korábbi, mobilszolgáltatókkal kapcsolatos felvetéseit.

Kiemelten fontosnak tartjuk. Hogy a hűségnyilatkozatok, a másodpercalapú számlázás, illetve a telefonos ügyfélszolgálatok terén egy magasabb szintű fogyasztóbarát üzletpolitika valósuljon meg hazánkban.

Ezen cél érdekében, felkérjük az illetékes hatóságokat, hogy a gazdaság azon területén, amelyben a szolgáltatók a fent említett problémakörökben érintettek, készítsenek hatástanulmányokat.

Mindezt annak érdekében tesszük, hogy tisztább képet kapjanak a fogyasztók és a szolgáltatók arról, hogy mennyire csökkenthető a hűségnyilatkozatok minimális időtartama, mennyiben szolgálja a fogyasztók érdekeit a másodpercalapú számlázás kötelezővé tétele, illetve egy hatékonyabb ügyfélszolgálat bevezetése.

A Munkacsoport el kívánja érni, hogy a mobilszolgáltatókon túlmenően az internetszolgáltatóknál, kábelszolgáltatóknál, vonalas szolgáltatóknál, és a hamarosan elterjedő digitális televíziózásnál is megvalósuljanak a fenti célok.

Forrás: MTI-OS