Akciós vásárlók

Bár a megszorító intézkedések miatt kevesebbet érnek a fizetések, a statisztikák szerint mégsem vásárolunk kevesebbet - számolt be az RTL Klub Híradója. Az ok egyszerű: egyre több az akció, és egyre hamarabb is kezdődnek, a vásárlók pedig egyre inkább oda

Akciós cukorka, akciós kabát, akciós stangli: a felmérések szerint a magyar vásárlók egyre jobban odafigyelnek a különböző leárazásokra. Van aki annyira szemfüles,hogy már most a karácsonyra készül.

A vásárlók 88 százaléka figyelemmel követi a különböző akciókat, 29 százalék pedig mindíg megkeresi az olcsóbb boltot, bagy az aktuális leárazást. Akcióból egyre több van, és a leárazásokat egyre korábban kezdik az eladók. Sokan persze nem idén kezdték el figyelni az akciókat.

A felmérések szerint a vásárlók 59 százaléka tudja egyre nehezebben beosztani a pénzét - de csak a 38 százaléka vásárol valóban kevesebbet. A vásárlók fele ugyanannyit fogyaszt, mint tavaly, 12 százalékuk pedig többet vásárol, mint 2006-ban.

A megszorító intézkedések ellenére a csokoládé, keksz, ászványvíz, praliné forgalma a nagy áruházláncokban 10%-kal magasabb, mint 2006-ban.
Forrás: FH