Téli kampány a szállodákért

Újabb kampányt indít a Magyar Turizmus Zrt. annak érdekében, hogy a téli hónapokban fellendüljön Budapest idegenforgalma. A már második alkalommal meghirdetett Budapest Winter Invasion akció lényege, hogy a turisták decembertől március végéig 3 éjszaka ár

A kedvezményes téli akcióhoz a főváros három-, négy- és ötcsillagos szállodái mellett többek között a MALÉV, a Budapest Airport, a Fővárosi Önkormányzat, sőt most először a Fővárosi Tavaszi Fesztivál is csatlakozott. A kampány teljes költségvetése meghaladja a 100 millió forintot. Ebből egyebek mellett a világ vezető hírcsatornáin sugároznak majd a magyar fővárost népszerűsítő reklámfilmeket.

A kampány elsősorban a francia, német, olasz, orosz, skandináv és ír turistákat célozza. Az akcióval azonban a szomszéd országokat, sőt a tengerentúli területeket is el akarják érni.

A tavalyi kampány eredményeként a téli hónapokban Budapestre látogató turisták vendégéjszakáinak száma 2,5-ről 5,5-re emelkedett, ami még Prága látogatottságát is meghaladta - mondta Kopócsi Andrea, a Magyar Szállodaszövetség elnöke.
Forrás: FH