A mi autónk...

A Magyar Suzuki Zrt. az idén januárban 2.494 személygépkocsit értékesített a magyar piacon, amivel 19,25 százalékos piaci részesedéssel rendelkezett januárban - közölte a társaság csütörtökön.

A Suzuki közleménye szerint az eladott autók alapján a cég megőrizte piacvezető helyét Magyarországon. A Suzuki Szlovákiában 7,3 százalékos piaci részesedéssel az összes márka között a második lett a személyautók eladásában. A 7,3 százalékos piaci részesedés Magyarország és Dánia után Európában a 3. legjobb a januári eredményeket tekintve. A vállalat az elmúlt évek kiegyensúlyozott termelése után 2007-ben is folyamatos gyártókapacitás növelést tervez.

A jövő év végére a Magyar Suzuki Zrt. 300 ezer gépkocsi legyártását tervezi, s az ehhez szükséges technológiai, valamint humán erőforrás bővítés folyamatosan zajlik. A gyártókapacitás bővítésével a vállalat csaknem 38 százalékos növekedést kíván elérni 2007-ben.

Korábbi közlés szerint a Magyar Suzuki Zrt. jelenleg 4.800 főt foglalkoztat, ám a stabil növekedés érdekében további 1.000 főt kíván felvenni a vállalat 2007-ben. A gyártási kapacitás pozitív hatásaként a beszállítói kör ezzel párhuzamosan bővül, így Magyarországon és a régióban a gépjármű-gyártás több tízezer ember számára nyújt megélhetést.
Forrás: MTI