A dögös zenészek így kampányolnak a környezetvédelem mellett
Az újraegyesült Backstreet Boys most nagy dobásra készül: ők is részt vesznek azon a koncertsorozaton, amit az Európai Bizottság, és az MTV szervezett.
Az Európai Bizottság és a Music Television Moby és az Editors után a Backstreet Boys segítségével népszerűsíti a fiatalabb generációk körében a környezetvédelmet.
A sikeres fiúbanda több száz fiatal előtt fog fellépni december 7-én, a koppenhágai éghajlat-változási konferencia nyitónapján.
„Remélem, hogy a világ vezetői egy tisztességes és ambiciózus globális megállapodást fognak kötni, amellyel elindulhatunk a fenntartható fejlődés útján. Tartozunk ennyivel gyermekeinknek és az elkövetkezendő generációknak.” – nyilatkozta Margot Wallström, az Európai Bizottság alelnöke.
Harc az éghajlatváltozás ellen
A 2009 júliusában indult kampány az Európai Unió 11 tagállamában tévéreklámok, webes felületek, internetes játékok, és három nemzetközileg
elismert művész segítségével harcol az éghajlatváltozás ellen.
„Egyetlen országot sem fognak kímélni az éghajlatváltozás káros hatásai, és a jövő nemzedékeit fogja leginkább érinteni.” – magyarázta Antonio Campo Dall'Orto, az MTV Executive alelnöke, aki nagyon büszke arra, hogy a „Play to Stop – Europe for Climate” kampánnyal támogathatjuk az Európai Unió éghajlatváltozás elleni küzdelmét.