Hitelreklám és kockázatok

A hitelekről szóló reklámokban legyen figyelmeztetés, amely a túlzott eladósodás kockázatának veszélyeire hívja fel a figyelmet, ezt szeretné elérni az Országgyűlés fogyasztóvédelmi eseti bizottsága - mondta el Török Zsolt, a bizottság MSZP-s tagja vasárn

A bizottság jövő szerdai ülésére meghívta a legnagyobb pénzintézetek és áruhitelezéssel foglalkozó társaságok képviselőit. A képviselő kifejtette: Egyrészt arra kérik a hitelező pénzintézeteket, hogy tanúsítsanak nagyobb önmérsékletet, azaz csökkentsék a profitéhségüket. Másrészt azt szeretnénk elérni, hogy hasonlóan a dohánytermékek vagy a gyógyszerek reklámjaihoz, a hitelekről szóló reklámok végén is legyen figyelmeztetés, amely a fogyasztók figyelmét felhívja a kockázatokra.
Forrás: MTI