Vaillant másodszor nyerte el a Superbrands Díjat

A fűtéstechnikai vállalatok közül egyedülállóan, a Vaillant másodszor is megkapta Magyarországon a legjobb márkáknak szóló Superbrands díjat. Erről a világszerte 57 országban működő Brand Council magyarországi bizottsága hozott döntést.

A Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek – így fogalmazta meg alapítói célját a Brand Council.

A Vaillant csoport magyarországi leányvállalata 5,5 milliárdos tavalyi árbevételével megőrizte piacvezető pozícióját a fűtéstechnikában. A Vaillant márkát környezetkímélő és energiahatékony eszközei, az általuk forgalmazott korszerű fali fűtőkészülékei, átfolyós és tárolós melegvizes berendezései, szabályozói miatt tartották méltónak a hivatalos elismerésre. Dr. Govrik Klára, ügyvezető igazgató elmondta, hogy a Vaillant napenergiát is felhasználó rendszerei mára elérték a 10 százalékos piaci részesedést.

A Vaillant az elmúlt esztendőben összesen 20 ezer készüléket értékesített és több mint 7 százalékos eredményt ért el, s mintegy 200 millió forint közvetlen és közvetett adót fizetett be.
Forrás: Gáti