2019. október 16. - Gál

Miben más a keresőoptimalizálás 2019-ben?

Kulcsszavak, rangsorolás, mobilra optimalizálás, Google MI – csak pár szó, ami összeköti manapság a SEO témáját.
2019. szeptember 18. szerda 23:38 - HírExtra
 
 Nézzük is, hogy az eddigiekhez képest hogyan alakul a keresőoptimalizálás 2019 második felében!

Míg szinte a kezdetektől megszokhatták az első mondatban felsorolt szavakat és ezáltal tevékenységeket, így ez év második felére már teljesen más trendek felé irányul a SEO, és maguk a szakértők hozzáállása is.

Igaz, az emberek már maximálisan hozzászoktak a mobiltelefonokhoz, a wifi és mobil internet hozzáféréshez, így egyáltalán nem meglepő, hogy jó pár éve több szférában és szektorban is észrevették: mobil eszközről igencsak sokat neteznek az emberek.



A keresőoptimalizálás 2019 maradék hónapjaiban erre alapoz a továbbiakban is, ám mindössze odafigyelve arra, hogy a weboldalak még gyorsabban betöltsenek. Ezzel is elősegíthető, hogy a felhasználók minél elégedettebb lehessenek és minél gyorsabban, a saját szabadidejükhöz mérten látogathassák és böngészhessék az adott oldalt.

Nem mellesleg az internetezők még inkább biztonságban érezhetik magukat, ha a keresőoptimalizálás 2019 őszére azt tűzi ki célul, hogy https-re vált, meglepő még milyen sok weboldal működik az SSL protokoll nélkül, holott így a felhasználóknak nagyobb a biztonságérzetük a https-el kezdődő url címek láttán, mint a hagyományos http-vel rendelkező weboldalak esetében.

Ha már a biztonságnál tartunk, valószínűleg a keresésekből adódó helyi találatok is vásárlásösztönző tulajdonsággal bírnak. Vagyis ennek köszönhetően a keresőoptimalizálással elősegítheti, hogy a felhasználó még stabilabbnak érezze az ügyletet, tehát ha tudja melyik helyi cég kínálatában találja a keresett terméket vagy szolgáltatást, előbb is vásárolhat. Másrészt a racionális típusok végképp költséghatékonynak gondolhatják, mivel a vevő így első kézből szembesülhet a keresett áruval vagy szolgáltatással a lakóhelyéhez legközelebb eső cég kínálatában.

Ámbár a keresőoptimalizálás 2019-ben sem helyettesíti a klasszikus módszereket, amelyeket egyébként is meg kellene tenni. Ilyen például a konkurencia felmérése, a saját erősségek és gyengeségek felderítése – vagyis a SWOT analízis – és a teljes üzleti modell, valamint marketing terv.

A keresőoptimalizálás arra ad lehetőséget a vállalkozások és a vállalkozók számára, hogy minél jobban teljesíthessenek a marketing és az üzlet terén, ám az alapokat semmiképp sem helyettesítheti. A fent említett üzleti modell és a marketing terv kialakítása elengedhetetlen a várt sikerek eléréséhez még az ilyen gyorsan fejlődő területen is, mint a SEO.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Életmód témában
Drogok legalizálása?
Igen
Egyes fajtákat, rendezett, ellenőrzött körülmények között igen
Soha!
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását