2024. március 29. - Auguszta

Nyomul a direkt marketing

Jóllehet a gazdasági válság a direkt marketing (dm) piacot is negatívan befolyásolja, ilyen időszakban felértékelődnek azok a kereskedelmi marketing eszközök, amelyek a termékek és a szolgáltatások ár- és értékelőnyeit a legjobban, kézzel foghatóan tudják
2009. február 15. vasárnap 11:30 -

Bartók János, a TeleData adatbázis-forgalmazással foglalkozó ügyvezető igazgatója, úgy vélte, válságos időszakban a dm-eszközök hatékonyabbak lehetnek, mint például a televíziós vagy a nyomtatott sajtóbeli reklámok. Az ügyvezető felhívta a figyelmet arra is, hogy a dm-eszközök csak akkor lehetnek sikeresek, ha kombináltan alkalmazzák ezeket.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Gazdaság / HR témában
Ön miként vélekedik a magyar gazdaságról?
A gazdaságunk szárnyal, határ a csillagos ég!
A gazdaságunk bár a levegőben van, magassága legfeljebb másfél méter, sebessége egy csigával azonos.
A gazdaságunk valaha szárnyalt, jelenleg a sütőben sül, zöldségkörettel.
A reformok működnek
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását